sâmbătă, 14 septembrie 2013

Cumparaturi de sambata



     Imi curg balele dupa un produs M.A.C de cativa ani. In cazul meu, produsele de machiaj cele mai iubite si folosite sunt mai mult cele ce tin de acoperirea tenului (fond de ten, pudra, corector),astfel ca imi doream un produs MAC de acest gen. Cum am aflat ca s-a deschis un magazin MAC aproape de mine am vrut sa ajung cat mai repede sa-l vizitez.
     Magazinul se afla in Iulius Mall Timisoara, la parter, langa Sephora. Ma asteptam sa fie ceva mai mare ca spatiu, dar cand esti cu gura in mijlocul tortului, nu te mai deranjeaza coltul farfuriei:)
     Am intrat in magazin, convinsa ca n-o sa-mi cumpar nimic, cu gandul sa fiu doar un observator. Stiam ca fondul meu de ten, estee lauder double wear (sticluta nr 3 pfoai ce repede se consuma) e pe drum (am comandat online de pe  strawberrynet) si nu mai puteam investi in altul, dar tot am iesit mai saraca din magazin:)


      Mi-am luat un corector, nuanta N30, care se spune ca are acoperire mare si a fost 86 ron. 

Pentru ca prind curaj sa cer tester atunci cand si cheltui intr-un magazin, am cerut si mi-au pus intr-o cutiuta,sa testez acasa, fondul de ten studio fix fluid.
                                                                             sursa
    Tipa de acolo a reactionat pozitiv cerintei mele, adica n-a schitat vreun gest care sa-mi indice c-ar deranja-o asta, lucru care mi-a placut. Astept sa testez fondul acesta de ten de cativa ani, deoarece am citit numai lucruri pozitive despre el. Stiu ca este pentru tenul gras, ca are acoperire mare si este bun si la capitolul rezistenta. Mai stiam si la ce nuante sa ma opresc, deoarece fondurile de ten MAC stau foarte bine si la capitolul coduri de culoare. NW reprezinta subton roz (pink/rosy undertone) iar NC subton galben (golden/olive undertone). 
     Pentru ca nu sunt atat de alba, niciodata nu ma opresc la nuantele foarte deschise, dar nici la extrema cealalta, a celor foarte inchise. Facand selectia in acest fel, nu risc sa-mi gresesc tare nuanta.desi mi s-a mai intamplat, atunci cand am fost influentata numai de nuantele vazute pe net, si n-am tinut cont de regula mea, prezentata mai sus.

     Nu au toate nuantele existente, de exemplu eu as fi vrut sa mai vad si NC25. Am primit pentru testat acasa, pentru 2-3 aplicari NC30. O sa-i fac poze alaturi de estee lauder double wear nuanta rattan, sa vedem daca sunt deosebiri. Cam atat, urmeaza sa-l testez si o sa va povestesc dupa, ce parere mi-am facut despre el. Aaa ca pret, in magazin era la 135 ron.
     Tot azi m-am oprit si la standul Flormar, pregatita sa-mi cumpar o oja, dar am plecat acasa cu un beauty blender:)) Urmeaza sa-l incerc, sa vad care aplica fondul de ten mai bine, acesta sau pensula Sigma F80 de care sunt in continuare incantata si pe care o folosesc zilnic atunci cand imi aplic fondul de ten.
   

     Desi nu l-am cumparat astazi ci in cursul saptamanii, va arat si tusul de ochi de la Essence, care este cu pensula subtire si rezistent la apa. Pana acum, pare destul de ok, dar inca nu am o parere clara despre el.

     In ultima perioada am folosit gel-eyeliner, pe cel de la Rimmel, de care va spuneam aici si care mi-a placut tare mult. Si-a pastrat consistenta si acum, la 7 luni de la deschidere, e la fel de cremos si se aplica foarte usor, insa mi se cam intinde pe pleoapa si ma enerveaza ca atunci cand incerc sa-l retusez, mi se intinde mai rau pe pleoapa si ma mazgalesc. L-am mai folosit intre timp si pe cel de la MUA 
care sta bine la capitolul rezistenta, nu se intinde peste tot, insa se aplica foarte greu, fiind mult mai solid decat cel de la rimmel. Acum e aproape uscat, desi nu are 2 luni de la deschidere. 
      Mi-am spalat pensula Sigma pentru testarea de maine. Abia astept sa vad cum se comporta fondul de ten de la MAC si sa vad daca intr-adevar este atat de asemanator, asa cum se spune, cu double wear-ul de la estee lauder. 
     Sa aveti o seara frumoasa!

7 comentarii:

  1. Astept parerea ta despre beauty blender. Si eu vreau unul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dat pe el 20 ron, chiar de la standul Flormar. Sper sa fie bun, desi ma cam indoiesc ca o sa fie mai bun decat pensula.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am retinut corectorul, as avea nevoie de unul, pana acum nu am folosit nimic, dar pentru capilarele sparte din jurul nasului chiar mi-ar trebui ceva.
    Abia astept sa vad impresia ta despre fondul de ten, daca tie iti place il pun si eu pe lista de asteptare, sunt sigura ca imi va placea si mie.

    Am si eu un buretel din acela, chinezesc, dar imi place foarte mult, mult mai mult decat pensulele, insa recunosc ca dimineata cel mai bine lucrez cu degetele si m-am cam obisnuit asa.

    Trebuie, de asemena, sa incerc si eu tusul de le Rimmel, sunt sigura ca o sa-mi placa pentru ca am avut din acela clasic si mi s-a parut cel mai bun tus dintre toate pe care le-am incercat. Nu l-am mai cumparat pentru ca am vrut sa incerc variante mai ieftine, insa nu am gasit pana acum niciunul mai bun decat acela.
    Mai primesc unul acum de la kkcenter, sa vedem cum o fi.

    Te pup, sa ai o duminica faina!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa ce am terminat de aplicat fondul de ten MAC, pac, telefonul imi vibra anuntandu-ma ca am primit un comentariu pe blog, al tau comentariu:)
    Ce ma bucur ca am cerut mostra, e prea inchis NC30 pt mine,asta ca o prima impresie,imediat dupa aplicare.
    Buretelul nu l-am folosit. Am vrut sa aplic fondul de ten MAC, cu aceeasi tehnica ca pentru estee lauder, sa pot face o comparatie mai corecta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar merita sa incerci eyeliner-ul rimmel, pentru ca-si pastreaza consistenta foarte mult timp. Daca nu s-ar fi intins pe pleoapa, ar fi fost chiar perfect, nici n-as mai fi cautat altul. Eyeliner-ul in general, mi se pare ca are un finish mult mai frumos decat tusul clasic lichid, cu pensula.
    Despre corector nu dau inca din casa:) o sa-i rezerv o postare, altfel ma lasi fara subiecte pe blog:)
    Eu sunt acasa acum, la un concert de capace(de pe oale), asa ca abia-mi aud gandurile si abia pot scrie:)
    O duminica faina sa ai si tu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Mi te-am si imaginat la respectivul concert :))) Ce te mai distrezi tu duminica :D

      Da, da, astept impresiile despre corector intr-o postare separata. Evident si despre fond de ten tot asa...
      NC25 am zis si eu ca mi-e bun parca, nu? Eu nu am incercat decat pudra aceea de pe Aoro si parca era NC30 si am zis ca e inchisa... Trebuie sa ma uit la ea, uite ca am lasat-o nefolosita de vreo 2 luni, vai de capul meu :P

      O saptamana faina iti doresc, pupici!!!

      Ștergere
    2. Asa e cand ai copil. Daca ai sti cate postari am scris eu, "cu sacul de la moara" (adica tudor) in spate si cate bluze i-am murdarit ca eram plina de fond de ten pe brate, pentru poze...
      Tudor mai stie si care e pensula sigma, ca il strig din baie sa mi-o aduca s-o spal. Zice:
      -Care s-o aduc, mami?
      -Aia cu negru si argintiuuuuu! urlu eu
      -Aaa!Aia sigma!
      :))
      Da, stai linistita ca o sa scriu despre ambele produse. Mai ai rabdare, deocamdata nu le cumpara, macar sa vezi imagini cu nuantele.
      O saptamana usoara si faina sa ai si tu.
      pupam

      Ștergere