sâmbătă, 3 august 2013

Aoro



     N-am comandat niciodata de pe acest site, insa am citit destule cuvinte pozitive despre el, astfel ca, din cand in cand, mai intru sa-mi clatesc ochii pe acolo.

Inainte sa-mi gasesc fondul de ten preferat, eram intr-o continua cautare si ma credeam de-a dreptul nebuna, pentru ca salivam de fiecare data cand treceam pe langa vreo sursa de asa ceva. Aveam tot timpul in geanta, o cutiuta goala, ca nu cumva sa am posibilitatea de a incerca un fond de ten si sa nu am in ce-l pune.

Imi place si acum sa incerc un fond de ten, a ramas produsul meu preferat de make-up, dar obsesia nu mai are aceeasi intensitate. Singurul lucru de care sunt obsedata acum, e sa am tot timpul in plus, o sticluta de estee lauder double wear nuanta rattan, sigilata. Pentru ca am inceput a doua sticluta, caut s-o cumpar pe-a treia.

Asa am ajuns si pe aoro si am ramas placut surprinsa sa-mi descopar fondul de ten preferat, in nuanta potrivita, si pe acest site, si la un pret destul de bun-149ron. Pacat insa ca transportul nu este gratuit, ca in cazul celor de pe ro.strawberrynet si la acesti 149 ron se mai adauga 20ron transportul.

Il urmaresc cu atentie si pe site-ul ebay. Acolo am sanse sa-l gasesc la un gramaj mai mult decat generos-200ml, o cantitate care-mi va infrange stresul ca as putea ramane fara el. L-am gasit acum la acest gramaj, cu 129$, insa vanzatorul nu trimite si in RO.
Zambesc la gandul ca-l voi avea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu