marți, 11 iunie 2013

Mama de trei ani


Imi place sa ma joc cu cuvintele si sunt sigura ca atunci cand ati citit titlul ati sarit putin cu gandul la altceva, insa o sa va dati seama imediat la ce ma refer.

Se implinesc trei ani de cand am devenit mamica. Inainte de asta, nu-mi puteam imagina ce simte o femeie cand se aude strigata: MAMA. Mi-a venit randul si mie si sunt extaziata. 

Lasand sentimentele mele deoparte, va spuneam ca nu stiu ce tort sa-i pregatesc anul acesta de ziua lui si pentru ca ideile au intarziat sa vina, am dat comanda unei cofetarii. Macar asa scap de exfolierea cu cutitul (da... ma tai des cand "bucataresc")


E un tort copilaresc, care ma duce cu gandul la primavara(care a fost inlocuita de toamna zilele trecute) si la desene animate. Interiorul este un tort roche, si desi am cautat mult pe net reteta, nu am gasit-o. Are ciocolata si bezea. Gustul este exceptional.


 Mi-a placut ca aveau la cofetarie (cea care apartine de Hotelul Continental -detaliu pt aradeni) un album cu torturi, care ne-a fost de mare ajutor si am avut de unde alege. 
A fost foarte apreciat si consumat pana la ultima faramitura. 

Te pup si te iubesc puiul meu!
La multi ani!

2 comentarii: