luni, 8 aprilie 2013

Suncare SPF 45 Paula's Choice

     
     Asa-s de bucuroasa cand reusesc sa-mi cumpar cate un produs Paula's Choice, ca nu ma pot abtine sa nu impartasesc asta cu voi. Pentru ca recent mi-am luat exfoliantul AHA 8% Paula's Choice ma gandeam sa iau o pauza, insa...mi se termina crema cu protectie solara de la Vichy, despre care am vorbit pe blog aici.



     Nu pot sa spun ca nu am fost multumita de crema cu protectie solara SPF 50 de la Vichy, insa am dat pe ea 42 de ron la reducere, pretul intreg e in jur de 60. Se absoarbe repede in piele si e ok pentru a aplica fond de ten peste. A fost 50ml si mi-a ajuns pentru 4 luni si jumatate. Insa am gasit aceasta crema de la Paula's, pe care desi am platit 21 euro (92 ron), ca si cantitate e 148ml.


Factorul de protectie este 45, suficient pentru vara ce-o sa vina. Sper sa-mi ajunga tot anul si clar e mai ieftina decat Vichy-ul, daca ne luam dupa cantitate.




     Sunt curioasa cum o sa aplic fondul de ten, cu aceasta crema ca si baza de machiaj. O sa va ma spun despre ea pe parcurs, deoarece abia astazi mi-a ajuns coletul.
Comanda am facut-o din nou, cu Patricia (comanda.paula@gmail.com). Joi seara mi-a pus coletul la posta si luni aveam produsul deja descris pe blog:)
     Era sa uit: scrie pe produs ca e bun pentru tenul normal/gras/mixt, asa ca sper sa mi se potriveasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu