sâmbătă, 23 februarie 2013

Eyeliner gel Rimmel

     
     Nu-mi place sa scriu pe viteza, dar daca nu o fac in felul asta, ajung sa nu mai scriu aici deloc. Asa ca postarile mele or fi mai scurte si sper, la obiect.
     De o vreme ma ustura ochii si nu stiu de la ce. Am crezut ca a venit vremea ochelarilor, dar mi-e greu sa accept ca as avea nevoie. Niciodata nu mi-au placut ochelarii. Am incercat sa gasesc alta explicatie si urmatorul gand a fost ca e de la vreun produs cosmetic, mai ales ca se intampla si dimineata, inainte sa dau cu ochii in calculator. Cel mai aproape produs cosmetic, de ochi, este tusul, asa ca am cautat sa schimb tusul gel ce-l foloseam, de la ELF. Mi-am cumparat gel eyeliner-ul de la Rimmel.
     Nu am  citit ceva special despre el inainte sa-l achizitionez, a fost o achizitie facuta in graba. Am platit pentru el 30 ron. Nu-mi pare rau ca am facut-o, dar nici nu e un produs exceptional. Imi place la el faptul ca este foarte, foarte cremos si se prinde de pensula atat produs cat ai nevoie, nu in exces. Cel de la ELF era mai gros si chiar daca incercai sa iei doar putin produs, nu reuseai asta.
Spune ca este waterproof, dar mie nu mi se pare ca ar avea o asemenea rezistenta.
In varful capacului se afla o pensula cu care aplic produsul. Mi se pare buna, astfel ca nu folosesc altceva pentru aplicarea lui si e ok si prin faptul ca atasand-o acolo, nu se rataceste prin trusa de farduri.
Are pigment destul de puternic, pacat ca la sfarsitul zilei se sterge putin, insa nu atat cat sa ma faca sa nu-l mai cumpar. 
Concluzia? Nu, nu tusul de la ELF imi provoaca usturimi la ochi, trebuie sa mai verific de la ce produs mi se intampla asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu