marți, 26 februarie 2013

Comanda MUA

     
     Eram convinsa ca mi s-a pierdut comanda facuta in urma cu o luna de zile. Atunci am intrat si eu in febra comenzilor de la MUA (Make Up Academy), la 50% reducere si free shipping. Am aflat de oferta abia in ultima zi, pe 24 ianuarie, cand impreuna cu o colega a trebuit sa ne hotaram repede, repede ce ne comandam ,deoarece reducerea de 50% se termina in maxim doua ore. Ne-am comandat produse de 30£, si cf reducerii am platit doar 15£. O sa vedeti ca sunt multeee si "consistente".
Mi-am luat asa:
  • Matt perfect shine control foundation nuanta #almond    1£

  • Matte foundation shade 3#gentle fawn     1£

  • Mozaic Bronzer shade 1 natural glow  2.5£   1.25£
  • Fard de ochi #eden 2.5£  1.25£
  • Extreme volume mascara 2£   1£
  • Gel eyliner #extreme black    1.5£
  • Love heart lip balm great lips   2£  
  • Nail constellation scorpio   1.5£
     Dupa cum vedeti, am platit pe ele cu reducere 9,5£, in jur de 50 ron si ca o prima parere, sunt foarte multumita de ce mi-am comandat. Fondurile de ten nu le-am incercat decat pe mana, deci nu mi-am format vreo parere, fardul trio de ochi mi se pare excelent, mascara ok, tusul nu vreau sa-l deschid pentru ca abia mi l-am cumparat pe cel de la Rimmel si nu vreau sa fie deschise amandoua. Balsamul de buze imi place foarte mult, are un gust minunat de ciocolata, pudra mozaic inca nu am incercat-o. 
     Sunt foarte multe produse pentru numai 50 ron si par calitative. Cand au vazut colegele de la serviciu cate ne-am comandat de 80 ron (impreuna cu produsele colegei) nu ne-au crezut, pana nu le-am aratat factura. Am primit "ordin" ca la urmatoarea comanda, sa le cooptam si pe ele in comanda MUA.
     Am uitat sa va spun, coletul ne-a fost adus la serviciu de un curier, deci si free shipping, si produse aduse la "botul calului"...chiar a meritat asteptarea de peste o luna.


2 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag!
    Asteptam review-uri de la produse :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!
    Abia astept sa-mi epilez mainile pentru swatch-urile cu cele doua fonduri de ten:))

    RăspundețiȘtergere