joi, 29 noiembrie 2012

Tusul lichid de la ELF


     Stiu ca frumos era sa-i fac o poza unde sa nu apara si pensula, dar credeti-ma ca nu merita sa iau aparatul si sa-i fac o poza, special pentru el. Aceste poze le aveam facute pentru postarea cu pensula.
     Sunt impreuna pentru ca l-am cumparat odata cu pensula, insa daca primul produs, respectiv pensula, este exceptional, al doilea, tusul, este groaznic. La prima utilizare mi-a placut, nu e apos si pensula aplica usor tusul pe pleoapa. 



     Insa, in ultimul timp se intinde peste toata pleoapa. Stiu ca ideal ar fi sa folosesc primer pentru ochi, dar pentru ca eu nu prea aplic fard pe pleoapa, sa cumpar un primer doar pentru tus...
     Chiar ieri, cand eram pe la cumparaturi, am observat ca se uita una ciudat la mine, insa nu mi-a spus nimic. Copilul meu la fel, desi putea sa-mi zica: "mami, ai mizerie pe ochi":) Abia cand am ajuns acasa si m-am uitat in oglinda (de m-am speriat) mi-am dat seama de ce s-a uitat aia asa la mine. Toata pleoapa era mazgalita cu tus. Daca la plecarea de acasa linia era subtire si la locul ei, la intoarcerea acasa, dupa doua ore, eram machiata peste toata pleoapa. Am simtit eu ceva lipicios la un moment dat, dar am crezut ca e de la fondul de ten...Ma grabesc sa intru in postarea cu lista neagra si lista alba de tusuri, sa-l trec la locul cuvenit.
     Proasta alegere, imi vine sa trec cu masina peste el, sa-l sparg:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu