miercuri, 21 noiembrie 2012

Reduceri la Centrofarm 25% Happy Hour

     Ma grabesc sa va anunt si pe voi ca la Centrofarm se aplica un procent de 25% reducere la produsele cosmetice. Aceasta reducere se aplica doar seara, intre orele 19-20. Nu stiu daca la toate farmaciile Centrofarm din tara, insa eu am beneficiat de aceasta reducere la centrofarm in Arad.
     Mi se termina crema cu protectie solara de la Bioderma, asa ca am intrat la centrofarm sa-mi caut alta. Doamna farmacista de la centrofarm a fost extraordinar de draguta si s-a oferit sa-mi dea niste mostre Vichy Capital Soleil. Nu stiu daca ma credeti, dar mi-a dat cinci brosuri cu cate 2 mostre de crema fiecare. Sa stiti ca raman surprinsa de fiecare data de cat de amabile sunt. Intotdeauna ele se ofera sa-mi dea mostre si niciodata doar una, ci doua-trei, ca sa-mi pot face o parere clara despre produs.






     Dintre cele doua, clar a doua este cea potrivita tenului meu, pentru ca este destinata tenului mixt/gras. Se absoarbe repede in piele si poti aplica in cateva minute machiajul. Aseara cand am fost s-o achizitionez  full size, am gasit si varianta de emulsie a acestei creme asa ca m-am grabit si am luat-o pe asta.
 

     Ingredientele, pentru cine se pricepe, pentru mine e alta limba:)




     Aici vedeti pretul intreg, eu am dat pe ea 42 ron (reducere 25% si ceva reducere ca am card, cred)
Imi place tare mult, cel putin pana in prezent, ca nu sunt decat cateva zile. Nu mi-au iesit cosuri de la ea, nu trebuie sa astept mult pana sa aplic fondul de ten si cam atat. Si Bioderma mi-a placut, dar parca nu mai vreau crema coloranta in conditiile in care folosesc si fondul de ten Dior, care este cam inchis pentru mine. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu