joi, 5 martie 2015

Oja semipermanenta one step Pearl Lac

     
      Am observat ca acest subiect intereseaza multe fete, asa ca vin astazi cu niste completari. 
Folosesc deja de jumatate de an oja semipermanenta si desi rezultatul nu este la fel de spectaculos ca in cazul gelului, eu sunt multumita. Pe parcursul acestor luni, mi-am cumparat cateva variante de oja semipermanenta, printre ele numarandu-se si oja semipermanenta one step, despre care va spuneam aici Aceasta oja one step nu mai necesita baza inainte de aplicarea ojei si nici finish. Prima data am incercat oja one step de la Cupio si nu mi-a placut. Isi pierdea din luciu dupa cateva zile de la aplicare, trebuia sa aplic trei straturi ca sa arate bine, se dadea jos mai greu decat oja semipermanenta clsica. Mi-am zis atunci ca marca Cupio n-o fi grozava, astfel ca mi-am facut curajul sa incerc oja one step de la alta firma. Este vorba despre Pearl Lac, de la care mai aveam si varianta clasica. Si in cazul acesteia, am avut unele nemultumiri. Desi nu si-a pierdut din luciu, se da jos mult mai greu decat cealalta. Imi plac nuantele cumparate foarte mult si am gasit o solutie. Desi n-ar fi nevoie, eu aplic baza inainte si abia apoi aplic oja semipermanenta, in doua straturi. Nuantele sunt #241




                                                                     (pret 38 lei)
Am mai gasit o nuanta tare faina, prima oja semipermanenta cu sclipici pe care am cumparat-o, dar o aplic peste una din ojele #283 sau #241 de mai sus.
                                                                     (pret 43 lei)

In pozele de mai sus, oja este aplicata de 8 zile, se si observa ca a sarit putin in unele locuri, dar mai poate fi purtata asa cateva zile.

Update: 05.03.2015 Cititi aici parerea mea dupa utilizarea pe o perioada de peste 1 an a ojei semipermanente si efectele ei in timp:(. Nu e vorba de o marca anume de oja, nu oja mi-a distrus unghiile, ci acetona cu care se indeparteaza oja semipermanenta.

5 comentarii:

  1. Daaa, foarte fain arata ambele, eu nu am mai folosit demult una, dar tot cupio foloseam si eu, nu am incercat altceva. Pe mine ma enerva faptul ca totusi se da cam greu jos, dar tu zici ca aceasta e si mai dificila de indepartat, hm,...totusi m-ar tenta sa vad daca nu ma tine mai mult decat cupio..
    Acum iar nu stiu ce am patit ca nu ma tine nicio zi niciuna dintre ojele mele, nici cele mai performante la acest capitol, chiar nu stiu ce-o fi cu unghiile noastre...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am consolat cu ideea ca singura sansa sa nu fiu toata ziua cu pensula pe unghii e sa port oja semipermanenta. Chiar daca si pe asta o schimb la 7-10 zile, pentru mine e un lucru mare. Am observat insa, ca daca imi fac french cu oja semipermanenta, imi rezista mult mai mult, pana la 2-3 saptamani. inseamna ca ti-ai luat si tu lampa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am lampa, dar imi cumpar oja si merg la cineva care ma face, insa nu am mai fost de foarte mult timp.
      In seara asta am pus iarasi sclipici peste oja, sa vedem, poate ma tine mai mult..

      Ștergere
  3. Imi spuneti va rog cum sunt gelurile nded si lila rosa si ojele de Pearl si de canni multumesc astept pareri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost ok, depinde insa foarte mult de modul de aplicare

      Ștergere