joi, 6 noiembrie 2014

Fond de ten Dior Forever #31


             Am tacut o perioada si poate or mai fi asa pauze. Nu neaparat din lipsa de timp ci pentru ca m-am axat mai mult pe cumparaturi vestimentare decat pe cele de machiaj. Am deja produsele mele de suflet si imi vine greu sa dau bani pe altele, cand stiu ce minunatii am acasa. Imi place bineinteles sa exprimentez, dar nici sa arunc cu banutii nu vreau. Si mai cred ca, daca n-ai nimic interesant de zis, mai bine taci!


            Fondul de ten despre care o sa va povestesc astazi nu este o noutate pentru mine. L-am avut in urma cu 1-2 ani, dar intr-o alta nuanta, #30 (mai am putin pe fundul sticlutei)

          De multe ori prietenele mele imi cer sfatul atunci cand vor sa-si cumpere un fond de ten. Asa a fost si cu acest fond de ten. I l-am recomandat Roxanei, stiind ca are un ten mixt. Estee Lauder-ul double wear este potrivit unui ten gras, in cazul ei ii strange fata, insa consideram ca  Dior Forever i se potriveste. Am sfatuit-o bine, insa nuanta aleasa, #31, nu i se potriveste, fiindu-i prea galbena. Mi se potrivea  mie, asa ca am facut schimb de fonduri de ten, i-am dat Roxanei  Guerlain Lingerie de Peau #03 naturel beige si mi l-a dat pe acesta.

        Despre Dior Forever scriam in urma cu cativa ani aici. De data aceasta insa, folosindu-l toamna si intr-o alta nuanta, mi-a cazut cu tronc. Trebuie sa recunosc ca-mi place si ca de cand l-am primit, a devenit de uz zilnic:) Il aplic in general cu degetele (da, mi-am schimbat si modul de aplicare) si, desi necesita o reaplicare pe anumite zone (nas, frunte, barbie) dupa vreo 7 ore, tot imi place. Se descurca bine la acoperirea melasmei si a pistruilor si de multe ori il fixez cu pudra pulbere. Acum folosesc o pudra La Prairie. O sa va povestesc si despre ea cu o alta ocazie. Mi-a dat Ioana un esantion generos de pudra, aproape 20g. Spuneam ca fondul de ten are acoperire medie, dar imi place la el ca pot aplica mai multe straturi, pana obtin pe anumite zone acoperirea perfecta, fara sa para incarcat.
      Nuanta #31 este mai deschisa decat #30 si cu subton galben.



     Imi place la nebunie aceasta nuanta, poate de aceea si-l port pe fata atat de des. Va las mai jos niste exemplificari, o sa vedeti ce diferenta mare exista intre cele doua nuante. Aceasta nuanta, #31, imi confirma faptul ca, codificarile in ordine crescatoare, a fondurilor de ten, nu indica intotdeauna si cresterea sau scaderea in intensitate a culorii.
       Si dupa cum vedeti in poza de mai sus, #31 este o nuanta apropiata de #NC30 de la MAC, asa ca daca vi se potriveste aceasta nuanta de la MAC, sigur puteti merge pe #31 de la Dior.
      Dior Forever este potrivit unui ten mixt/gras in anotimpurile reci, vara dispare mult prea repede de pe ten si nu-si justifica investitia. Toamna/iarna insa, va exista mereu in trusa mea de machiaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu