luni, 14 aprilie 2014

Nimic special



     Doar cateva vorbe, scrise in toiul noptii, cand dintr-un motiv sau altul , nu pot sa dorm.
     De data asta, motivul starii de veghe este cauzat de ziua de duminica, ziua Floriilor cand am mancat multa sunca de porc, facuta in casa. Tatal meu are  prenumele de Florin si-l sarbatorim in fiecare an. Este deja traditie ca noi sa "desigilam" sunca, "şoanca" cum imi place mie sa-i spun, la masa de Florii. Bineinteles ca si anul acesta am continut traditia si m-am imbuibat cu sunca, caş, ceapa verde si rosii. 
     Asta n-ar fi bai, dar provoaca sunca asta o sete...si am baut la cola... Si din ciclul ca ce intra trebuie sa si  iasa (cu mici exceptii), ma duc la baie din ora in ora, de parca as fi gravida si-mi apasa copilul pe  vezica. 
Tot ieri, mami mi-a terminat doua rochite de macrame, facute cu croseta.

 Imi plac amandoua la fel de mult, insa vreau sa gasesc varianta cea mai potrivita pentru partea de sub rochii, ele fiind transparente. In pozele de mai jos aveam pe dedesubt o rochie neagra, cam larga.

      Ma gandesc sa-i pun o panglica alba, celei verzi, exact sub sani, sa fie putin contrast.
     Captuseala e de fapt o rochita normala, pe care am accesorizat-o cu un colier dragut rau, primit  cadou de la vara-mea, ca doar si eu am un prenume de Florii, mai secundar, dar la care apelez cu ocazia acestei sarbatori, cand e vorba de cadouri...:)



                                                La multi ani, de Florii! 
P.S. Vai, ce urat e furtunul  din poza:)
      Aaa si daca va intereseaza detaliile rochiilor, gen: model, masuri, scrieti-mi si o intreb pe mami.

4 comentarii:

  1. ce frumoase sunt rochitele,cata rabdare trebuie sa aiba mama ta,sa le porti cu drag. Soanca imi place si mie,mi—o facut tati stocu :)) si imi place sa o manc cu ridichi,ou,si telemea...mmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Da, si mie imi plac rochitele. Aproape o luna lucreaza pe o rochie. Insa ea a insistat sa-mi faca. De cand a iesit la pensie, se plictiseste si crosetatul o linisteste.
    Ador si eu sunca impreuna cu oul fiert.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, sunt superbe rochitele, eu sunt mare amatoare a hainutelor crosetate, sper la batranete sa invat si eu sa le fac, pana acum nu a fost chip sa prind tehnica, desi sa cos imi place mult si ma relaxeaza.
    Cea verde imi place cel mai mult si cred ca ar merge bine cu un snur sub sani cum spui tu. La prietena mea am vazut o rochita in genul acesta, insa parca putin mai plina parca si o purta cu un furou danelat pe sub. Tare, tare mult mi-a placut cum ii venea.
    Si colierul e superb, sa-l porti cu placere! :)
    Pupiciii!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa crosetez stiu, dar nu sunt atat de priceputa. La tricotat ma descurc mai bine.
    Mi-am luata o gramada de panglici colorate, o sa vad cu care se "intelege" mai bine.
    Am tot vrut sa-ti scriu mail, dar n-am mai apucat. Cand am inceput sa vb cu tine, live, parca te stiam de o viata, atat de usor mi-a fost;) Ma bucur tare mult ca ne-am si vazut, pacat ca n-am avut timp mai mult la dispozitie sa vorbim. Am gasit pe un site de pe blogul tau niste coliere asemanatoare. Am intrat si mi-am pus in cosul de cumparaturi vreo 5 coliere si cand mi-am dat seama ca am ajuns la 100 ron, m-am razgandit. La salariul urmator insa, o sa le comand.
    Multumesc pt comentariu si pentru urari. Stiu cat de ocupata esti si tu!
    Te pup si-ti doresc un Paste Fericit, daca nu ne mai auzim pana atunci!

    RăspundețiȘtergere