luni, 30 decembrie 2013

Am testat fondul de ten- Chanel Mat Lumiere


      Pentru ca, colindatul pe la prieteni se lasa cu mancare si prajitura, in cazul unui om obsedat de fonduri de ten, cum "je suis", se mai lasa si cu esantioane de fonduri de ten. Obsesia mea este stiuta de toti cei apropiati, asa ca nu va mirati:)

     De data aceasta cutiutele mele (sunt cele in care se achizitioneaza sclipici si alte lucruri estetice pt unghii), au fost umplute cu Lancome R.A.R.E in nuanta #3 si Chanel Mat Lumiere nuanta #50. Am incercat acum cativa ani Mat Lumiere-ul de la Chanel, in nuanta #40 asa ca stiam ca nuanta Roxanei, #50 e prea inchisa. Pacat ca nu m-a intrebat cand l-a cumparat, ca i-as fi dat un sfat bun. Clasic, in magazin ii s-a parut perfect match...
 

 In mod normal, trebuia sa tin acest esantion pana in anotimpul fierbinte si sa-l incerc atunci, insa pentru ca nu pot rezista ispitei, a trebuit sa-l testez acum iarna, cand mi-era foarte clar de la inceput, faptul ca nuanta e prea inchisa. Dar, ce pot face doua maini dibace?!:) Am combinat fondul de ten cu crema Spf50 Bioderma protectie minerala, care este tare albicioasa.
 Si pentru ca am gadilici la limba si nu ma pot abtine, nu pot trece mai departe fara sa descriu putin si aceasta crema Bioderma.

     Daca de surata ei, varianta Bioderma Photoderm MAX 50 colorata scriam multe cuvinte de lauda, varianta minerala fara culoare, este o crema oribila, pe care o folosesc doar pentru ca mi-e ciuda ca am dat 40 ron pe ea si nu vreau sa fie bani chiar aruncati in vant si ca momentan nu am alta crema cu protectie, Paula's Choice Spf 45 fiind pe terminate. Pe langa faptul ca Bioderma protectie minerala lasa o pelicula alba pe ten, oricat te-ai chinui s-o masezi, mai e si lipicioasa.




     Fondul de ten se aplica foarte greu, cu ajutorul pensulei reusesti cat de cat sa-l aplici ok, cu degetele insa nu ai nicio sansa, atat de lipicioasa e crema. Dupa aplicarea fondului de ten, daca iti vine parul pe fata, se lipeste de ea.
     Din aceasta cauza, astept si cu mai multa nerabdare coletul de pe iherb, deoarece mi-am comandat crema Kiss my Face cu Spf 50 si abia astept s-o inlocuiesc pe asta de la Bioderma.
     M-am folosit insa de defectele acestei creme albicioase, sa incerc fondul de ten Chanel Mat Lumiere. L-am aplicat cu pensula no name de pe ebay, peste crema alba Bioderma, apoi am mai amestecat putin fond de ten Chanel cu crema si astfel am obtinut o nuanta cu vreo doua tonuri mai deschisa.



Parerea mea despre acest fond de ten este construita pe aceste detalii:
-iarna, cand calitatile unui fond de ten nu sunt exploatate la adevarata lui valoare
-fondul de ten l-am diluat amestecandu-l cu crema cu spf
In aceste conditii, fondul de ten a avut o rezistenta surprinzatoare, chiar si pentru mine. Zic asta pentru ca am mai testat acest fond de ten, in urma cu cativa ani si atunci parca a stat mai slabut la capitolul rezistenta. Poate au schimbat ceva in formula, desi cred ca eu "sunt de vina". Dupa ce am nascut, au avut loc o gramada de modificari, atat la nivel psihic cat si fizic in organismul meu. E foarte mult de zis pe acest subiect, insa pentru ca discutam aici despre un fond de ten, ma rezum doar la partile ce tin de ten. Tenul meu nu mai este atat de gras si acum mai folosesc si produse benefice pt ten, din alta categorie fata de ce foloseam atunci.
     Finish-ul este unul mat. Eu am aplicat si pudra Laura Mercier pt a fixa mai mult crema spf, sa nu-mi mai simt fata atat de lipicioasa. L-am aplicat la ora 11 si seara la 22 cand am revenit acasa, fondul de ten era nedespartit de tenul meu, deci peste 10 h.
Nuanta #50 este foarte inchisa, nu mi-e potrivita nici macar pentru vara. Dar atasez pozele ca sa vedeti.




























     Nu s-a lasat cu iubire intre cei doi (fata mea si fondul de ten), desi a rezistat mult pe fata, nu am deocamdata incredere in el. Acum e iarna si afara e frig, fondul de ten se "gudura" pe fata, dar oare la vara, cand soarele o sa-l gadile si sebumul va curge siroaie, va mai fi iubitul perfect? Cred ca nu, cred ca o sa alerge dupa prima fetiscana cu fusta scurta. Dar n-o sa-mi sfasie inima, pentru ca acolo se afla bine adancit, estee lauder-ul double wear...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu