luni, 4 noiembrie 2013

Am testat- fondul de ten Lingerie de Peau de la Guerlain



     Stiu ca unele dintre voi, asteptati cu sufletul la gura acesta parere. Chiar si eu!:)
    Este prima data cand brandul Guerlain intra in casa mea. Din pacate si acum se afla doar la stadiul de musafir, nu locatar permanent, deoarece doar testez acest fond de ten, nu-l am ca produs full size. L-am avut pentru trei zile si mai am putin produs, cat pentru a face pozele pe manuta. Sunt atat de constanta in a face aceste poze, cu comparatii intre nuantele fondurilor de ten ce le detin, incat sunt atenta la fiecare testare, sa-mi mai ramana suficient produs si pentru poze.
     Cred ca numele atribuit acestui fond de ten i se potriveste de minune. Il simti ca se contopeste si imbraca pielea, e ciudat dar n-am mai simtit asta pana acum la vreun fond de ten. Cred ca este primul fond de ten universal, adica potrivit oricarui tip de piele. Daca Estee Lauder-ul double wear nu este potrivit unui ten uscat (i-am oferit un esantion unei prietene cu un astfel de ten si mi-a spus ca i-a neutralizat bine roseata si ca tenul ii arata exemplar dar ca a trebuit sa-l dea jos ca ii strangea fata) Guerlain-ul Lingerie de Peau mi se pare ca este compatibil cu orice tip de ten. 
     La aplicarea unui singur strat nu are o acoperire exemplara, insa are un mare plus: poti aplica cate straturi sunt necesare pentru o acoperire buna, fara sa incarce absolut deloc tenul.
 Sa va vorbesc si despre rezistenta. In cazul meu, aplicat dimineata, rezista pentru aproximativ 6-7 ore. Dispare treptat de pe fata, insa "se duce" uniform, fara a lasa o fata patata. Cred ca vara, la temperaturi mari nu ar face fata prea bine.

     Nuanta testata de mine este #03, o nuanta cu subton de bej. Desi vi se pare ca pe mana pare prea inchisa nuanta, mie imi place tare mult. Imi da un aer exotic, de "felina" odihnita, alta comparatie nu-mi vine acum:)

     Are SPF20, cred ca m-as incumeta sa-l port iarna singur, fara protectie in plus. 
Ma deranjeaza foarte mult insa la el perioada de valabilitate de la deschidere. Daca Estee Lauder-ul rezista 24 luni de la deschidere, pe acesta scrie doar 9 luni. Un minus asta, daca ai mai multe fonduri de ten deschise si nu-l folosesti doar pe asta...

     Despre pret sa vorbim pe scurt ca nu sunt prea multe surprize. Asa cum va asteptati, acest brand este unul de lux si normal ca nici acest fond de ten nu face exceptie. Cel mai ieftin l-am gasit pe ro.strawberrynet.com la pretul de 200 ron. L-am cautat si in magazinul Sephora (fizic), insa in Arad nu exista brandul Guerlain, am inteles de la vanzatoare ca cei din Timisoara il au. 
      Of ...cat obosesc io pana pregatesc pozele astea... Dar ce sa fac, daca-mi sunteti dragi:)



















     Stiu ca va sta pe buze intrebarea: "Il vrei?"
     Bineinteles ca da! Mi-am dat seama ca fiecare fond de ten e diferit in felul lui, cateodata ai chef sa pari mai odihnita si atat, altadata sa acopere excelent. Cand ai un eveniment care implica mult stres, vrei sa nu se observe asta pe tenul tau etc. 
     Am trecut acest fond de ten pe wish-listul meu, insa urmatorul de achizitionat este cel de la MAC, studio fix fluid pentru care deja adun banutii.

6 comentarii:

  1. Pff, ma gandeam ca o sa zici ca nu esti asa de incantata de el, dar vad ca l-ai trecut deja pe wishlist :)))
    Mi-a placut mult, mult de tot, concluzia ta de la finalul postarii, eu zic ca iti trebuie cam 3 fonduri de ten in uz, pentru mai multe efecte, pentru ca nu intotdeauna ai nevoie de o acoperire mare. Se intampla uneori sa ma trezesc cu un ten superb, radiant si parca nu as vrea sa acopar asta, ci sa o evidentiez si atunci imi place sa aplic un BB cream de exemplu, altadata am nevoie de un refresh si aleg Capture totale Dior si tot asa...ai mare dreptate, simteam si eu nevoia asta, dar nu am stiut sa o verbalizez pana acum, pana la concluzia ta... :)

    Sper sa avem ocazia sa incercam mai multe fonduri de ten, eu as mai fi curioasa de cateva :P
    Aseara am comis-o si am comandat un BB cream de pe ebay. Mi-e teama ca va fi prea deschis, e intr-o singura nuanta si se stie ca asta inseamna ca se f deschis si nu am gasit decat un review pentru el pe net, dar na...vedem :P

    Te pup, o seara faina!

    PS vezi ca pe Sammy Dress la articolele comandate se adauga si transport, poti sa-ti faci cont si sa faci o simulare, daca te tenteaza ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, trei fonduri de ten vreau
    1. Estee Lauder double wear: ce-l am deja
    2. MAC fluid fix: o sa-l am in 1-2 saptamani
    3. Guerlain-ul prezentat mai sus sau Chanel Mat Lumiere (l-am incercat in urma cu cativa ani si mi-a placut , acopera mai bine decat Guerlain-ul Lingerie) sau Kat Von D sau Nars sau Make up for Ever sau Bobbi Brown sau...
    O seara faina si tie! Pupici!

    PS. vezi ca eu adun bani pentru MAC:)Hihihi

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu o intrebare. Este adevarat zvonul potrivit caruia fondul Estee Lauder nu mai este ce a fost odata?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit si eu sute de comentarii, femei/fete care implorau producatorii sa fabrice vechea formula. Cica era mai rezistent, dar si incarca fata si se vedea tare ca porti fond de ten. Acum parerea mea personala: am avut vechea formula intr-o nuanta nepotrivita, fresco era si parca era mai putin rezistent decat noua formula, ce-o folosesc acum. Pare ciudata parerea mea, dupa ce am citit sute de pareri care sustin exact invers, dar clar mie mi se potriveste mai bine noua formula. Nuantele noi sunt mult mai faine si mai multe, are si pudra in compozitie, care absoarbe sebumul. Am consumat pana acum 2 sticlute, sunt pe a 3-a acum si cu inca doua comandate, pe drum. Crede-ma ca nu le-am comandat degeaba, este cel mai bun fond de ten pt ten gras incercat de mine pana acum. Doar sa ai grija la nuanta, sa fie potrivita nuantei tenului tau.

    RăspundețiȘtergere