vineri, 21 septembrie 2012

Banca si lada de jucarii

   

     Mi-au placut foarte mult pe net niste bancute de lemn care aveau si rol de depozitare de jucarii. Pentru ca stiti ce greu e sa mentii ordinea intr-o casa cu copii/copil, dar mai ales intr-un apartament de bloc, te gandesti la tot felul de obiecte utile in casa, care sa aiba dublu rol, in cazul acesta bancuta si cutie pentru depozitat jucarii. Din pacate aceste obiecte au si un pret pe masura.
    Ce vedeti in imaginea de mai jos e ceea ce m-a atras pe net, dar la un pret de 3-4 milioane imi depasea suma ce eram dispusa s-o dau pe asa ceva.
     In asemenea momente este foarte util un bunic care are cateva ustensile acasa si multa iubire pentru nepot:) I-am aratat  imagine de pe net, i-am dat dimensiunile si uitati si voi ce mi-a facut (de fapt nu mie, ci nepotelului).
     A cumparat scandurile (se gasesc si la magazinele praktiker) s-a dus la cineva sa i le taie si le-a imbinat singur. Mi-a spus ca toate astea l-au costat in jur de 130ron. O asemenea lada se vinde la 300 ron. Nu e atat de frumoasa, dar tot arata bine. Am cumparat si vopsea albastra pentru lemn insa mi-a placut cum arata si asa nevopsita. Am hotarat ca o perioada sa o las asa si cand ne plictisim sa o vopsim.

Dimensiuni:
-lada de jucarii 80 x 40 x 40 cm
-spatar bancheta: 75 cm



Este foarte incapatoare. Nici nu va imaginati cate intra in ea:) 
Deasupra am pus o patura colorata s-o mai inveseleasca.


Si daca e plina pe dinauntru, mai ramane loc si pe ea, pentru jucariile mai mari.

Un comentariu:

  1. Buna. doresc si eu asemanator ceva, cautand un model pentru tamplar am dat de pagina ta...

    RăspundețiȘtergere