miercuri, 16 mai 2012

Schimbarea actelor de identitate

           Pentru ca se apropie intoarcerea mea in campul muncii (acum sunt in concediu de maternitate) mi-am zis sa inlatur o sursa de stres din capul meu, si anume sa-mi  reinnoiesc actele inaintea acelui termen.
A fost mai usor decat m-am asteptat. La noi in oras, institutiile care deservesc aceste servicii s-au mutat  unde credeti?? La mall. Asa ca te imbraci frumos, te machiezi, te parfumezi si fuguta la mall. Ca sa nu ai surprize, ar fi bine sa verifici inainte de ce acte ai nevoie ca sa-ti poti depune dosarul. Si ce mai e important? Sa nu lasati sa expire valabilitatea permisului de conducere pentru ca in acest caz va cresc si costurile si alergatura, adica trebuie facute din nou analizele medicale, spart de vene, ace si pipi la tinta (usor pentru baieti, o provocare pentru fete).
 Dupa CI trebuie sa te duci tot la ei sa-l ridici, insa permisul iti vine acasa.
 Asta teoretic. Practic cum a fost la mine? Desi sunt de 2 ani tot acasa, nu efectiv tot in casa, mai ies si eu cu copilul la plimbare prin padurea urbana, in toti acesti ani, desi am primit o gramada de recomandate, niciodata, dar niciodata postasul nu a urcat cu recomandata mai sus de prima scara a blocului, adica zona cutiilor postale. Poate-si tine evidenta caloriilor si nu vrea sa piarda 15 calorii urcand o scara. Inclusiv recomandatele de la ANAF, care nu stau in oficiul postal mai mult de doua zile, tot la posta a trebuit sa ma duc sa le ridic.Si in 50% din cazuri le-am scapat, adica s-au intors de unde au venit. E deja “fuga dupa tren”, ii vezi ultimul vagon, dar nu mai apuci sa urci in el. Asa a fost si in cazul permisului. Am primit aviz in posta sa ma duc sa-mi ridic de la oficiul postal permisul. Pe scrisoarea care continea documentul meu, scria frumos -avizat lipsa domiciliu-, desi de cateva zile ploaia nu mai conteneste si nu mi-am scos fundul din casa. Nici eu, dar nici postasu’ mai sus de-o scara.


Concluzie? Vreau sa-mi  cunosc si eu postasul. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu